maxihandlat och åksjuk

Nu har jag varit på maxi och fyllt på mitt ganska fyllda skafferi, allt för den dumma 10% checkens skull. Ja, inte för att den är dålig men det gör ju så att jag handlar en massa grejer som jag egentligen inte behöver. Jag faller alltid på sånt :(
Förresten så var vi i gripens källare där jag fortfarande hade min cykel och man var tvungen att sätta namn på sin cykel för de skulle rensa ut alla cyklarna. Som tur hade de inte rensat och jag hittade en cykel som påminde om min, dock var den låst och jag hade inte nyckeln med mig. Det var så länge sen jag cyklade att jag inte ens kunde vara säker på att det var min cykel. Men jaja, jag skrev dit ett telefonnummer ifall jag satte lappen på fel cykel.

Desperate Housewives är skitbra!!! Den är så rolig, avslappnande och underbar. Tiden bara flyger förbi när man kollar på den. Alla karaktärerna är så intensiva och det händer så bisarra saker hela tiden. Då och då tröttnar jag dock på Susan som ljuger precis hela tiden och alla hennes lögner blir avslöjade. Jag har snart sett klart säsong 2 och hoppas på att 3an också är lika bra.

Imogon är det kravall ^^

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback