Halloweensittningen

wehoo! Nu har jag toastat min allra första sittning! Jag själv tyckte att det var helt kaos i slutet men tydligen tyckte de flesta att det var en bra sittning. Sittningen började bra men folk var redan packade vid början typ, och det hela urartade sig redan vid nio, men ja, eftersom det var min och Bengans första sittning så gick det bra (jag gjorde det mesta :p).

Trappan gjorde oss väldigt besvikna på maten, inte för att den inte var god, tvärtom, det var bland de godaste jag har ätit på Trappan men herregud, så lite man fick!

Till huvudrätten fick man ett grillspett och man skulle vara fyra som delade på en skål klyftpotatis + sås. Ingen grönsallad och potatisklyftorna räckte inte ens till alla utan vissa fick ris. Efterrätten var värst då man fick en munsbit cheesecake, ja, och jag överdriver inte. Och vi betalar ändå 40+ kr för efterrätten, usch.

Nog med klagomål, lite skönare inslag är att jag har gjort det mesta (eller nästan allt) på min to-do lista och har tid att spela spel och kolla på anime.

Flyff - Fly for fun är ett grattis mmorpg som jag har spelat i 2 dar och börjat tröttna. Dropraten på grejerna är ju hur lågt som helst. Jag spelade i en halvtimme och fick tag på en grej av sju. Dock skulle det vara väldigt coolt att flyga så jag lär väl spela tills jag är lvl 20 iaf.

Elfen Lied är min senast avverkade anime och den är superkass. Det enda de visar är typ nakna tjejer och högtrycksblod (ungeför som gejser i Irland typ). När två tjejer slåss så är det första den ena gör att slita loss alla kläder på den andra, man bara vafan??!! Helt sjukt att den har fått så bra betyg, antagligen bara hormonstyrda tonårskillar som har röstat.

Ja, det var nog för idag. Byebye

Kommentarer
Postat av: Helena

grattis på toastningen av första sittningen!(?) Det där lät jättegott men litet ja usch, man måste ju få så man blir mätt.
Elfen lied är ju ganska gammal, har du inte kollat på ngra nyare?

Postat av: sephchan

nja... den "nyaste" jag har kollat klart är heroic age som inte är så gammal :p
Nu börjar jag kolla på gamla anime som jag inte har sett men som har fått bra betyg.

2007-11-06 @ 17:50:23
URL: http://sephchan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback