3:de inlägget idag (natt)

Jag glömde ju att berätta vilken händelserik dag det var i går i skolan. Innan lunchen delade Felix ut gratis färdigrätter, och man fick dessutom 2 paket var! Det var till och med kyckling med rödcurry så yummy!!!!

Efter maten så kommer, passande nog, bajsen. Ja, ni läste rätt, det var dags att tömma byggnadarbetarnas barracktoaletter och men oturligt nog så lossnade slangen och allt avföring rann ut över vägen mellan kåken och täppan. Jippie, det luktade  tydligen väldigt äckligt där och även om en dag har gått (idag) så luktar det fortfarande.

Ja, det var gårdagens händelser, just det ja, jag och and gick även på stan, men innan stan stack vi till bomull för att lämna tillbaka en kasettinspelare som min syrra hade lånat från skolan och icke lämnat tillbaka. Hursomhelst så hittade vi till teknikerns rum men han var inte där. På tavlan står det en massa datum och kladd och efter ett tag lyckades vi tyda koden. Det visade sig att han skulle vara borta den 19:de, 21:de, ej i skolan måndagar, fredagar samt han var tjänstledig fram till den 16:de. Vissa har ju ledighet märker man ju.

Nu är största dilemmat här: ska jag äta upp kladdkakan eller inte? Deadline är ju imorgon istället.. nåja, jag kan äta halva^^

Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Helena

va gott!!! får ni gratisluncher.... här delade lätta ut frukostpåsar med 4 små smörpaket i varje påse (o lite annat), gissa om de var rinniga när man kom hem kl 5 på kvällen sen heheh

Postat av: Helena

oo jag var inne på sushibarens hemsida, den du var på alltså, allt såg så gott ut!!! avundsjuk. vi måste äta massa!! sushi i HK!

2007-12-07 @ 17:55:30
URL: http://chokladte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback