vi gratulerar

Igår fyllde teo år, grattis, nu är du 21 år gammal! Vi "överraskade" honom honom med en lyx frukost och massor av fina presenter. Han måste vara lycklig för att ha oss som offrar sig för honom. Jag menar, att gå upp före klockan 9 2ggr gör man ju inte för vem som helst :p.
På kvällen var ci hemma hos Emil och bakade tårta med 14 pers. Herregud, jag själv har nog aldrig haft en lika festlig födelsedag!

Imorse var jag jättetrött och sov under hela första delen av föreläsningen, är fortfarande litet trött faktiskt. Skolan börjar om 40 min... sitter och äter kyckling med curry sås och ris, ännu en av Zaras recepter. Vad skulle jag ha gjort utan den flickan?

Det regnar som en öppen kran därute, perfekt skrivväder, typiskt att man har lektion snart. Hur kan det vara så svinigt kallt under hösten!? Rena vintern häruppe. Hur ska jag stå Rut? I fyra rår!

Ska nog spenderar de sista lediga minuterna med att läsa ett tag. Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback