helsingborg

Har nu varit hemma hemma i ett dygn. Allt känns som vanligt, tv:n är alltid på, ljuvlig matdoft från köket, överfyllt kylskåp, akvariets porlande ljud... Det kändes oerhört välkomnande efter en slitsam tenta-p och 5- timmars bussfärd.

Idag har jag träffat mina kusiner, har verkligen saknat dem. VI lagade sushi enligt traditionen och för en gångs skull orkade vi upp allting ^^. Har packat ner kläder för att klara av den hårda vintern i nk  och läst lite. Ska möta min kopis senare ikväll. Nu kommer jag säkert inte att hinna sy min overall som jag hade planerat. Får väl vakna typ kl.8 imorgon och börja sy. Får se hur långt jag hinner. Ska iaf med 11 bussen från knutpunkten. Lär väl bara tillbaka i nkpg efter fyra kanske.

Nu är det dags för mat! Yay, behöver inte laga själv, that's heaven! Vill ni komma på god fot med mig är det bara att bjuda mig på mat hahah ^^ Ha så kul på kravallen ni alla andra!


Kommentarer
Postat av: [and]

Jaa, du älskar ju mig bara för att jag bjöd på pannkakor... Kravallen var trevlig! Men jag var trött och framåt två ville jag sooova... Kramar!

Postat av: Lezziter

Sushi-lillan slår till igen.
Vi hade stenkul, men trött som en dvärg var jag.

2005-10-23 @ 13:58:58
URL: http://lezziter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback