hej på er alla i höstmörkret

Wee! Nu har jag följt Emils och ands exempel och skapat mig en egen blogg. Idag har varit riktigt kallt, nästan vinter... pluggade med zara och min yin idag,  från 10.18-20.30.  Det var väldigt givande för nu kan jag faktiskt olikheter.. . tror jag iaf.  Åt pasta alá Zara till lunch och på vägen til skolan stötte man på the brotherhood, d.v.s. lezzy and toe. De skulle tydligen sniffa lim och dricka t-sprit. Ha ett bra liv mina kära kamrater.

Vill skriva mer men tiden rinner iväg och jag måste upp och plugga imorgon. Zara är go som vill plugga med mig, Yin är gullig som tycker om mig, and är tjock, teo lång och emil... hmm...  sjuk?
Jaja, jag skall sluta skriva nu. Fortsätter kanske imorrn.
Bajbaj!

P.S. "Mörkret" var faktiskt bra, störde mig bara på takscenariot? (hur visste de att hon var på taket?!) D.S.

Kommentarer
Postat av: [and]

STör mig också på taket! Nåja, kul att du också fastnat i bloggträsket!

Puss och örfilar!

//Tjockis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback