allt är slut

HURRA!!!! Tentorna är över!!!! Jag kan med säkerhet säga att jag har misslyckats på både och otroligt nog känns det toppen ändå. Tänk om jag hade klarat av båda, haha, skulle väl ha varit i extas eller ngt ^^.
Imorgon ska jag hem till hbg, hem ljuva hem, men... vilket är det som är mitt hem? NK eller hbg? Efter blotta 2 månader känns det som om Gripen är mer hem för mig än hbg. Det är nästan skrämmande hur snabbt människor acceptera nya saker och ting och det gamla bleknar bort.

Ikväll får jag välja mellan en lugn hemmakväll (vilket jag verkligen inte ha haft mycket av) eller festa loss med Unionen.  Det blir det första alternativet.
Nu när man ha bestämt sig för att vara hemma dyker nya frågor upp. Vad ska jag göra? wow:a, editera manga, läsa, skriva, titta på film eller andra saker. Detta är fan svårt. Tror jag går och lägger mig istället .

Ska äta falukorv med makaroner och stekt ägg ikväll. Mums. Yay, ska gå och laga nu!!!
Skriver senare igen kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback