Jet lag

De två senaste dagarna har jag gått upp vid 4 på morgonen och somnat direkt efter maten vid 19.30. Det vill säga att jag har massor av tid att förberedda mig till jobbet! Hinner äta frukost, surfa en massa vilket jag aldrig hinner med annars. Jag ska lägga upp bilder från Japan i helgen när jag har tid.
Nästa torsdag åker jag med nattbussen upp till Norrköping och gör nattbesök hos Teo och Linda (så snälla de är som låter mig störa dem mitt i natten hehe (eller så är de onda och kommer inte att släppa in mig så jag får stå utanför och frysa ihjäl)). Dumma studentbo har ju bara öppet mellan 12-13-30 på fredagar och det går inte så tidiga bussar. Lösningen blir nattbussen. Jag ser faktiskt fram emot att bli en student igen, har ett rätt slappt schema också, ledig varje onsdag. Men sen har vi ex-jobbsrapporten att skriva *suck*

Kommentarer
Postat av: Helena

yay jag vill se bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback