Fika i biblioteket

Idag var det spelkonvent i Helsingborgs bibliotek. Jag, honey och Jenny drog dit, inte för att spela eftersom ingen av oss var särskilt sugna men vi fikade istället (jag och honey iaf). Det var trevligt att träffa Jenny igen, vi har inte träffas sen flytten i augusti, *suck* man blir så osocial av att pendla. Hursomhelst så bestämde vi att vi skulle luncha på rose garden i malmö någon gång snart. 

I fredags hade vi möte med projektledaren och hon lät väldigt positiv, förhoppningsvis ska vårt program testköras nästa vecka. Hoppas verkligen på att vi får betalt för arbetet hehe ^^
Känner mig lite smådålig igen, hoppas det går över ikväll.

Kommentarer
Postat av: Helena

oj, jag som trodde att jag träffade er sällan hehe och ni som t.o.m. bor i samma stad.



btw har du kollat din hotmail på sistone?

Postat av: Anna

Jag spenderar ju mer av min vakna tid i Malmö än i Hbg :p



Nope, kollar mailen nu

2009-12-02 @ 17:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback