Snart är veckan slut igen!

Tadah! Söndag igen, gahh, varför måste helgerna försvinna så fort?!! Idag ska det promeneras med Lina och Xavier samt fira farmors födelsedag. Jag har faktiskt ingen aning hur gammal hon blir, åttinånting gissar jag på. 

Julfesten igår var trevligt med värsta GI-kosten (om man tar bort röbetssalladen/brödet/julgröt). Det var bara kött kött och kött, dock klagar jag inte för det var gott!!! John gjorde en jul-smoothie som var skitgod också. Elli var klädd i en tomtedräkt som färgade av sig och Alvin gnällde lite för han var sjuk. 

Testa också på Mario Bros 4-spelare, tror att den är inspirerad av Little Big Planet, multiplayer platform spel där man ska samarbeta för att klara banan. Var så himla kul när de bara knuffade ner varandra och dödade varandra hela tiden heheh. 

Yrselattackerna verkar vara borta för tillfället vilket jag är glad över, hoppas att de aldrig kommer tillbaka! 
Nu får det vara nog för denna morgon/förmiddag och ha en fortsatt trevlig Lucia-dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback