Pick och Pack

Hmm... slog mig precis att pick och pack kommer nog från engelskan pick and pack, varför säger man pick annars? Vad betyder ens pick på svenska? Ja, hursomhelst så har jag börjat packa och nu tog jag paus för jag tänkte gå och duscha och skriva av mig lite. Var på stan tidigare och köpte grejer inför resan och givetvis glömde jag att köpa järntabletter, så himla typiskt. 

Gahh, om mindre än 24 timmar kommer jag att sitta på ett flyg till mitt nummer 1 "jag vill besöka land". Har velat åka dit sedan jag var tolv men aldrig haft rätt tillfälle/pengar/reskamrat. Pengar har jag fortfarande inte gott om och egentligen är det ganska dåligt tillfälle eftersom det kommer att vara smockfullt på gatorna kring jul och affärer har nyårsstängt. :p
Ska bli toppen att träffa Helena och Jakob igen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Yay! Det ska bli kul att träffa er också! Ha en trevlig resa så ses vi imorgon kanske!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback