Nu är det helg igen och nu är det helg igen... tralalal lala

FREDAAAAAAAAAAAG! SÅÅÅÅ härligt, älskar fredagar! Imorgon blir det julbord och jag ska ha hand om aktiviteter, har redan en idé om vad jag ska ordna, heheh, ska bli kul, nästan så att jag själv vill vara med ^^

Honey ska plugga inför tentan på måndag så vi lär inte träffas under helgen :(

Hade förresten ett lucia-tåg på Tieto idag, de var inte så bra tyckte jag, men jag har dock blivit lite kinkig med sånt efter körtiden med SKÖN. Tjejerna var osäkra och det var en som var bra och säker så man hörde typ bara henne, vilket är rätt dåligt eftersom en kör är en kör, inte en solosångare med en kör. Jajja, jag tyckte synd om lucian som hade ett snett ljus på huvudet så det droppade ner stearin på hennes panna och rann ner på näsan. Såg rätt kul ut sen när det hade torkat :p

Kommentarer
Postat av: bettan

TJOHOOO! helg~! trevlig helg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback