våren är här!!!

nu har vårvädret hållit i sig ganska länge (iaf längre än en vecka) och jag tycker att det är jättehärligt! Jag blir verkligen glad av att det är sol och att det är skönt av att vara ute. Nu slipper jag till och med ha min tunga badrock på mig när jag sover. Här hemma i nrkpg pluggas det bob för fullt! Det fina vädret känns som slöseri så man är tvungen att sitta inne i ett grupprum hela dagen (nästan iaf).

Igår när vi satt och pluggade kom vi (eller rättare sagt jag) på den briljanta idén att vi skulle ha ett påskbord, och det hade vi också. Det blev riktigt gott och vi var 9 pers hemma hos mig och åt. Jag är en person som tycker om att ha gäster hemma och vill därför ha det fint hemma. Ibland så undrar jag inte om det är tvärtom, att jag tycker om att ha det fint hemma så därför bjuder man hem gäster för att visa upp hur fint jaghar det. hehe. Lägenheten jag bor i kan man ju inte kalla för fin just nu men i framtiden när man har pengar kan jag tänka mig att lägga ner ganska mycket pengar på att ha det "snyggt" hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback