Onsdag och det känns som helg

Helg är det nästan iaf, trots allt valborg och jag har schemafritt imorgon (fast det har jag alltid på torsdagar :p). Dock blir det ingen ledighet (som vanligt :() för jag ska nämneligen till tandläkaren och sitta med webbprojektet!
Shit, tandläkare asså, har inte varit där på ca 5 år, tänkte väl att det var dags med en undersökning, hoppas att jag inte har några hål.

Jag spelar för övrigt ett ds-spel som heter lux-pain som jag brukar somna till trots att den är ganska spännande, men det beror säkert på att jag brukar vara trött redan när jag börja spela. Den kan jag rekommender för den är ganska annorlunda, lite visualnovel-stil på det hela. (Jag har förresten fastnat på en "silent" (aka boss) som jag inte vet hur man dödar, ska nog kolla upp det).

Annars så VILL jag spela Henry Hatsworth och Gardening Mama men ingen av dem fungerar på min DS!!! Vet inte om det beror på min ds eller m3kort så ni som läser bloggen kan ju testa att ladda ner spelen och ser om det fungerar hos er :p

Dagens glada nyhet: 4:a i BoBen, Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!!!

Kommentarer
Postat av: ping

ska du till tandläkaren och göra webbprojekt :-) haha...

Postat av: betty

gardening mama funkar inte på min ds heller :( något konstigt med kortet tror jag :'(

2009-05-02 @ 13:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback