Nu har det bobats klart!

Idag skedde det, BoB-tentan...
Det gick ganska bra faktiskt, tror att jag får minst en 3:a iaf (och bara för det så får jag säkert underkänd :p)
Imorgon har jag munta i VR, gud den är på engelska oxå och jag suger verkligen på engelska, inga problem med att läsa/skriva/höra men jag kan fan inte prata. Det kommer att bli uh.. this is... uh, i mean.. uh.. hello? och hur fan uttalar man kinaesthetic? kajna äst hetik?

Jag ska tydligen på nån informationslunch hos Gaia oxå, det skumma är att man inte fick någon besked när man har anmält sig, undrar om det bara är jag som dyker upp höhö.

Nästan direkt efter att jag har skrivit tentan så tänkte jag "ska man ta och springa lite tro?" Svaret är ja! När jag kom hem bytte jag om och letade upp träningsdojorna längst in i garderoben. Det dröjde inte länge innan jag sprang med dundrande musik i hörlurarna. En minut senare skrek lungorna efter luft och benen efter vila, då kom jag på varför jag inte gillade att jogga. Vet inte riktigt om det beror på min astma eller om alla känner som mig när de löper, det är fett jobbigt. Men jag kämpade tappert på och sprang mer än vad jag gick iaf ^^

Kommentarer
Postat av: Helena

bra jobbet!

hehe jag skrattade när jag läste "som mig när de löper" och tänkte på (efter ditt inlägg om röd dag) hundar som löper heheh

Postat av: Anna

Haha lol :p

2009-04-19 @ 18:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback