Morgonstund har sten i mun

blev lite inspirerad av naths rubrik hehe. Precis varit hos tandläkaren och undersökt mina tänder, det tog typ 20 min och kostade bara 90kr. MEEEEEEEEEEEEEN... tydligen har jag mycket tandsten och ska tillbaka dit 10.40 för att ta bort dem och denna gång kostar det 800kr buhhhhhhhhhh. hur ska man ha råd med det? *snyft* Inte för att tala om smärtan jag är tvungen att utstå :( Som tur har min generösa honey sagt att han betalar halva notan så jag behöver bara lägga ut 400kr själv. Tack snälla honey!

Förresten, om ni vill ha undersökning hos Thea tandhälsa så låt mig värva er! Då får jag en biobiljett och era första gångs undersökning kostar bara 90 kr, båda vinner på det ^^ (eller rättare sagt så förlorar du inte på det :)) <-- haha det ser ut som en smiley med dubbelhaka :p

Förresten så såg jag det sista avsnittet av soul eater igår, den var bra. Kan rekommendera den, lite shaman king-stil över det hela men med färre karaktärer.  Jag gillar att soul byter frisyr oxå :p

Jag hoppas verkligen att de hinner fixar bort allt tandsten på en gång så jag slipper gå dit igen och betala 800kr till. Dock är det mest troligt att jag struntar i att gå dit en andra gång ifall de inte hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback