Måndag!!!

Idag är en måndag. En måndag betyder början på en ny vecka och nya erbjudanden på hemköp. Idag köpte jag kallrökt lax och 3 pkt bacon eftersom honey åt upp alla tre paketen förra helgen han var här. Jag har upptäckt att hallon i grekiskt youghurt + honung är hur gott som helst och man kan äta det till frukost, för att göra det ännu fruktigare kan man blanda i bananer och jag fattar inte varför halva texten inte kom med och jag har även glömt vad jag skrev men det var säkert viktigt och nu har det försvunnit :p


Kommentarer
Postat av: yin

kan man b?

2009-04-27 @ 21:51:46
Postat av: syrran

varför känns det som att halva texten fattas :-)

Postat av: Anna

meh.. vad hände med resten av texten? skummt

2009-04-29 @ 17:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback