Helgen är här!

Det är fredag och härligt vårväder! Wehoooooo! Och det bästa är att Honey ska komma ikväll ^^

För ungefär en timme sen hade jag mitt livs första munta, I was totally NERVOUS. Det gick ganska bra i början men sen kom det en fråga som jag var osäker på och då fick jag värsta blackout, sluddrade fram orden och kom inte ihåg nånting. Gosh, jag måste bli bättre på att prata engelska. Men det är över nu och förhoppningsvis har jag godkänd.

På informationslunchen hos Gaia idag var det ganska trevligt, väldigt god lunch ^^ Det som känns lite negativ var när vi presenterade oss själva (det gick varvet runt) så sade jag att jag tyckte att programmering var kul, men jag ser det som ett verktyg och det är roligt om det fanns en uppgift att göra, det är inget jag vill sitta med hela hela tiden. Alla efter sade att de älskade programmering och brukar sitta och jämföra olika programmeringsspråk på fritiden, jag menar duh... det kändes nästan lite fjäskigt och alla var tvugna att överträffa varandra när det gällde programmeringsintressen.

Efter muntan gick jag iaf och lånade 3 böcker på bibblan, 2 ur någon serie (böckerna hette drakens bok och svärdets bok) sen långade jag den fjärde boken i "han som föddes för att möta mörkret". Jag gillar inte ens den serien men har man börjat läsa kan man ju lika gärna läsa klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback