En röd måndag

nej, det är inte den tiden av månaden men det är däremot fortfarande påsk ^^
Idag pluggas det vidare som alla andra dagar och jag vill verkligen inte plugga utan vill göra en massa andra saker istället, som att ändra designen på min blogg som jag fortfarande inte har gjort :p
Jag vill oxå skriva lite animereviews men det är ju inte kul om ingen läser dem. Nåja, det är ju alltid kul att läsa det själv.

Nu är papperskorgen i vårt pluggrum full och luktar illa, smarta som vi är så flyttar vi ut den utanför rummet så nu får folket i fiket mår illa istället. Förhoppningsvis så kommer städtanterna imorrn och röjer undan.
Har ni tänkt på att man säger städtant när man menar städare? Det är ju att dra alla städare över en kam, att säga att de är tanter allihopa, men jag har faktiskt inte sett en manlig städare i skolan.

På tal om anime (fast egentligen inte) så har jag sett klart Tales from/of the abyss och Kurosjitsuji. Den förstnämnda har väldigt snygga bakgrunder och storyn är väl ganska okay, men det kändes så tjatigt för de gjorde typ samma saker hela tiden (de räddade världen 3 ggr).
Kuroshitsuji har snygga dräkter, eller Ciel iaf ^^   Det var inte så mycket till handling (eller så är det jag som inte fattar den) och den var lite småsorglig sådär vid slutet.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag läser gärna animereviews!

Kan rekommendera Tears to Tiara - ond präst kidnappar hövdingadotter/profet för att offra henne till en demonkung och få makt men ja du får se,

hanasakeru seishounen - rikemansdotter utmanas av sin far att välja en av tre män till sin man, minst en cool kille så här långt hehe

Postat av: Anna

Ja, båda dem står på min att se lista ^^

2009-04-19 @ 19:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback