Det är inte bara måndagar som är blodiga...

utan även torsdagar om man tar bort tandsten under dagen. Fyyyyfaaan vad ont det gjorde, tårarna rann och rann, var nästan lite pinsamt heheh. Jag låg mest och kollade upp i taket/lampan och försökte övertala mig själv att jag inte kände någon smärta och att det här var ingeting jämfört med en förlossning, det gick väl sådär kan man säga.
Tjejen jag hade var väl ganska bra, snabb var hon iaf, behandlingen skulle ta 40  min men hon blev klar på typ 25 min, antagligen mindre. Om hon inte är snabb så är hon lat och slarvig :p Det värsta är att hon skar mig i tungan (på undersidan nära tungroten, 1cm långt sår) så nu gör det ont varje gång man sväljer eftersom jag rör på tungan då.
 Jag ska dit på en undersökning i augusti för att se om all tandsten är borta, urk.. jag hoppas verkligen det. Och den där undersökningen måste man ju säkert betala oxå :(

Dagens glada nyhet: Jag fattar hur man gör en länk med zend framework weehoo!

Kommentarer
Postat av: Helena

mm hoppas du slipper göra det där en gång till...

Postat av: Anna

me2, me2

2009-04-30 @ 19:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback