borta bra men hemhemma är...

väldigt dammigt, sen jag kom hem till hbg i fredags har jag nyst och hostat. Tiden går snabbt när man har det trevligt. Imorgon ska jag tillbaka till norrköping och det känns lite tråkigt samtidigt som det ska bli lite skönt att komma tillbaka till sin säng och stationära dator :p

Jag har gjort mycket i Hbg och för att sammanfatta det hela så överraskade jag + syskonen min mamma då hon fyllde år i lördags, det blev jättelyckat och jag måste erkänna att jag är ganska stolt för att det var min idé hehe. Jag och Honey har ätit jättegod sushi och shoppat, jag och Pia har arbetat med projektet, jag har träffat, ätit lunch och shoppat med Sandy, träffat Lucy + Anna (som förövrigt är stor nu :p) och spelat (+ förlorat pengar i) Mahjong. Förutom det har jag sökt lite ex-jobb och gjort klart lab2 i AI-kursen wehoo. Det känns ändå som att jag har tagit det ganska lugnt, måste bero på att veckan innan och under MTD jobbade hela dagarna. Så att bara göra vettiga saker 7 timmar om dygnet känns slappt. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback