Bloody monday

Nej, det är fortfarande inte den tiden av månaden (inte ens en måndag heheh). Bloody Monday är en japansk serie som jag har börjat kolla på som faktiskt är bra (har dock bara sett 2 episoder). Den handlar om en ung l33t hacker och ett dödligt virus (riktigt asså). Den är spännande och man märker att de har en dyr produktion, massor med datorer, trovärdiga miljöer och kläder, etc. Och det är ryskar (?) som spelar ryskar och inte japaner med blonda peruker. Det enda negativa med den är att den är så utdragen. De kunde faktiskt ha kortat ner avsnitten med 20 min och fått med allt ändå.

Idag var jag, honey och jenny-icke-kusin på sukiyaki och åt sushi, så jävla gott (men dyrt). Efteråt åt jag och honey hallongrädde och sen följde jag med honom till stationen och gissa vad, badam, tåget var 50 min försenad. Det var en tant som såg helt förstörd ut för att hon skulle missa alla sina tåg pga av förseningen. Honey skulle ha 1 h på sig att byta men nu har han bara 10 min vilket är ganska lagom ^^
VI åt förresten på Max under tiden som vi väntade, honey fick en rå fiskburgare vilket var ganska äckligt, han fick en ny som kompensation vilket inte är så mycket.
På tal om rå så kom jag på en rolig grej som en lärare i matte ha sagt. Han gick igenom ett tal och använde den grekiska bokstaven rå, och så säger han något i stil med. "Här är råfem och här har vi råsex." hehhe

Kommentarer
Postat av: Helena

rå fiskburgare? Då är det kanske inte så onyttigt med snabbmat ändå, jag som trodde att allting var färdigt och bara värmdes på...

Postat av: Anna

Max är ju typ nyttigt, deras fiskburgare är jättestor och man får är en (stor) panerad torskfile ^^

2009-04-21 @ 20:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback