helg i lkpg

Har tillbringat en väldigt trevlig helg i Lkpg med min syster, min svåger och min älskling. Jag åt väldigt mycket, spelade spel samt dansade en hel del.  Yeah! Det var kul, länge sen man åt god hemlagad mat med en touch av mammighet. 

Spelen vi spelade var BANG! och nån rallyspel som jag vann, yehaa! BANG! är ett kortspel där man inte vet vad de andra är och så ska man skjuta skjuta och skjuta (skitkass förklaring men jag orkar inte :P). Det var kul iaf.

Efteråt när alla var helt döda satte vi igång med DDR, fan.... varför gjorde inte vi det tidigare?! Jaja, det var kul att hoppar runt på dansmattan även om jag missade alla stegen. (Det blev dock bättre nästa dag då jag hårdtränade i två timmar). Nu vet jag vad jag ska göra nästa gång i Lkpg iaf.

Idag har vi i videogruppen suttit i Magnus rum och glott på Dags semseterklipp. OMG... den snubben måste vara besatt av tåg. Vem fan orkar spelar in en film på en timme som bara handlar om tåg?! Helt sjukt! (Iofs skulle jag lätt kunna spela in en film om mat, men det är mat det).

Snart är jag lvl 60 med min präst, yihaa!!! Problemet är bara att severn är ful och jag kommer inte in för att fylla på de sista exp-rutorna. Faktum är att jag sitter och bloggar medan jag väntar på att få komma in. GAH!!! Släpp in mig dumma Blizzard!!!



Kommentarer
Postat av: Emil

Du är ond och bitter.
Och besatt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback