Hej och hå

Det var längesen jag skrev, skyller på för mycket WoW:ande och sudokulösning (jag har fan inget liv).

Vad har hänt under tiden då? Jadu, mycket har hänt, IKEA-raid (mitt rum är fäjnt fäjnt), shoppingturer, Harry Potter film och kinakväll (och säkert mycket mer som jag har glömt bort). Teodor heter numera Xi Ou Dou, han ska konvertera sig till en kines. Han ska köpa riskokare och wok.

Fick äntligen veta varför Norrköping även kallas för Peking (tack älskling!). Det är självklart när man väl vet det. Beijing (Peking) stavas med två tecken på kinesiska. Tecknet för Bei = norr och tecknet för jing = handelstad/storstad. Ni som inte kan kinesiska kan vara skeptiska till det, men det är för logiskt för att inte vara så.

Ikväll blir det förfest hos Löfving och sen Huset. Längesen jag gick ut, ska bli kul. Sitter och lyssnar på Slip Out, vilken skön låt. Jag tycker antagligen om den bara för att den var med i BECK, gillar man animen brukar man automatiskt gillar låtarna. Men den har en bra text, passande till slutet iaf.


Well I’m scared scared scared scared to death.
And I’m scared to keep on going on my way.
Well I’m scared scared scared scared to death.
And I tell myself I’m special till the end.

I don’t give my heart to no one, cause I don’t wanna waste my time.
I tried to love this loneliness to slip out of this lonesome hole.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback