en ny månad

Så var det en ny månad igen,  tiden går verkligen fort i Norrköping.  I fredags tog Teo körkort, grattis!  Det var en väldig mysig fredag med biobesök, mockarrutor och övernattning hos Emil. En dag att minnas för livet minsann. Filmen var helt craisi men ganska bra, "The Flightplan" var titeln.
På tal om filmer såg jag även Hide and Seek och den är en av de hemskaste filmerna jag har sett på länge, damn creepy!

Ikväll blir det förhoppningsvis tacoskväll, herregud, jag tror att jag håller på att bli beroende av  mat, det är liksom det enda jag pratar om. Typ 50% av  mina tankar handlar om mat. Det är rätt sjukt egentligen... nej, usch.

Jag och and ska dela på ägg, vad trevligt...

NEJ!!! Nu tänkte jag på mat igen!

När kommer Yin på lunch....

GAH!!! SLuta!!

Jag är hungrig...

*suck*

Jag är nog obotlig...

Kommentarer
Postat av: T.G.P

Det är väl OK om 50% av alla tankar handlar om mat, så länge som resten handlar om sex...

Vad mer skall man fantisera om, vävstolar eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback