ännu en vecka

Idag föll den första snön ner över Norrköping, det var kallt och vått. Emil flyttade in på Gripen igår, bestämt i rummet rakt ovanför mig...

Nu vet jag inte vad jag ska skriva, hade så mycket i huvudet innan, men nu när jag väl skulle skriva blev det helt tomt. Nåja, jag kommer nog på något.

ja, just det! Klarade matteduggan vi hade i tisdags ^^ hurray! Typ första gången man kände att man hade presterat bra på något i skolan. Min älskling och jag firade vår tvåmånaders dag igår (samtidigt som vi hjälpte Emil med flyttningen). Ikväll är det tjejsittning men jag är för pank för att gå på den. Måste spara pengar till julklappar, men eftersläppet ska jag nog gå på iaf.

På tal om julklappar så är jag lost som vanligt, jag vet exakt vad jag vill ha men har ingen aning om vad de andra behöver. Det får bli något slumpvist i butikerna.

Min telefonladdare gick sönder idag!!! Fattar inte hur! När jag skulle dra ut den så sprack den i två delar, väldigt lyckat, tur att Emil kan låna en till mig. ^^

Nu får det bli en kort blogg. Ha det så bra alla ni kultiverade människor som läser min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback