Snäll busschaufför

Idag gick jag ut alldeles försent och missade bussen precis (var 3-4 meter från den när den körde iväg). Neeeeeej! tänkte jag men tog det ganska lugnt eftersom jag visste att jag fortfarande skulle hinna med 6:30 tåget om jag tog nästa buss (dock med en lite marginal). Till min stora förvåningen stannade bussen 7 meter ifrån busshållplatsen och väntade på mig. Så himla snällt gjort av busschauffören! Tack tack tack, det är så härligt att någon gör en god gärning åt en på morgonen ^^

Dagen på Tieto bestod mycket av surfande, Latex, te, korsord och chatta med Teo (som verkar ha det ganska soft på sitt ex-jobb). Latex är förresten något jag kan rekommendera, jag och Löfving installerade och testade det idag. Så himla smidigt! Älskar det redan. Vi kommer att skriva rapporten i latex har vi bestämt. Imorgon ska vi visa våra projektplan (som egentligen bara består av en tidsplan) för styrgruppen. Läskigt!

Fick veta att camilla, betty och valfastern ska också till tokyo vid jul. OMG, jag får väl se till att inte träffa på henne. Dock vill jag ju träffa Camilla och Betty. Jag och Yin ska iaf inte boka samma hostel som dem. Iofs var hon ganska trevlig de första dagarna i HK när vi reste tillsammans men jag vill nog undvika henne i den mån det går (kan ju vara lite svårt ifall vi ska fira jul tillsammans med helena och jakob, men vem vet, hon kanske fortfarande är trevlig då :p)

Kommentarer
Postat av: betty

jag får uppfostra henne tills dess :)

2009-09-03 @ 20:36:08
Postat av: Anna

Ja, gör det! Lycka till :p

2009-09-03 @ 21:09:12
Postat av: helena

vi får se hur vi gör på julafton, jag tror Jakob vill vara bara vi 2 så hehe så ni får hitta ngt eget men hans födelsedag kan vi ju fira tillsammans hehe

Postat av: ANna

Helena: läser man ditt svar så låter det helt skumt hhehehehhe.

När fyller han år?

2009-09-03 @ 21:25:01
Postat av: Helena

Jakob fyller år samma dag som din bror och det sista hehe:t står för presenter!

2009-09-04 @ 12:48:38
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback