I survived the first day!!!

Dagen började med att alarmet gick 5:30 och jag gick inte upp förrän 5:39 vilket var ett misstag. Man hinner inte borsta tänder, tvätta ansiktet, laga frukost, äta frukost, byta om, packa väskan, sminka sig och gå till bussen utan att stressa på 46 minuter. Som tur hann jag med bussen ändå och möte till min förvåning Sandy på bussen och senare fick vi sällskap av yin, emelie och sandys kompis (som jag tyvärr har glömt namnet på).
Folket på Tieto var jättetrevliga och det bjöds på frukost och fika och Lennart (vår handledare) bjöd till och med på lunch. Vi fick hälsa på alla på våningen (vilket var över 50st) och jag har typ glömt bort namnet och ansiktet på de flesta. Nåja, det är ju mest för deras skull vi hälsade på så de visste vilka vi var. Imorgon ska jag ta med mig matlåda och vi kommer att börja 8:00 hela denna vecka. Sen får vi se :p

Kommentarer
Postat av: Helena

eeek vad tidigt! men tar det verkligen mer än mer än 40 min att bli redo?

Postat av: Anna

Ja, bara att laga frukost och äta frukost tog ju nära 20 min. Sen är jag jätteseg på morgonen höhö. Kan stå och uggla i flera minuter innan jag kommer på att jag har bråttom :p

2009-09-02 @ 18:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback