Speldag!

Precis kommit hem från en väldigt stimulerande och trevlig spelkväll. Vi spelade två partier Battlestar Galactica och 2 omgångar Saboteur. Jag förlorade i allt men det var jättekul ändå. Trevligt folk som jag kommer att sakna när jag lämnar Norrköping. Det känns så ensamt att flytta tillbaka till Helsingborg. Det är ju i Norrköping jag har mitt liv nu. Visst är det trevligt att bo hemma hos föräldrarna men ärligt talat så vill jag helst bo ensam. Jag behöver ett eget område och just nu trivs jag jättebra med att bo själv. En vecka kvar av studentlivet, sen är jag arbetslös :(

Kommentarer
Postat av: Helena

inte arbetslös, arbetssökande!

Postat av: Erica

Just det, tillgänglig för arbetsmarknaden. =P



Vad fin layout du har fått. =)

2010-03-21 @ 21:04:14
URL: http://jica.blogg.se/
Postat av: Anna

Heheh, ja, det var uppmuntrande. Jag ska byta layout snart hade jag tänkt. Måste fira våren med lite ljusare färger ^^

2010-03-22 @ 11:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback