Avslutning, nattbuss, sushi och flyttning

Denna helg har varit den händelserikaste helgen på länge. I torsdags var det avslutning på ex-jobbet och det firades med tårtor och blommor, tack Tieto! På natten blev det nattbuss mot Norrköping, resan gick bra men jag somnade i en konstig ställning och min nacke och knä gillade den verkligen inte.
I fredags blev det sushikväll och reunionen med gänget. Detta var verkligen supertrevligt, har glömt hur mycket jag saknade gänget häruppe. Det blev till och med en film av middagen.


Håll koll på wasabin och sojaflaskan :p

Förövrigt har jag flyttat in i Markattan i Norrköping. Jättefin lägenhet och jag är jättenöjd med den. Den enda nackdelen som egentligen inte är en så stor nackdel är att den saknar ung och är rätt kall. Badrummet är jättefräscht och både kylen och frysen är större än vad jag förväntade mig. Mikrovågugn ingick också ^^
Lägger upp bilder när jag orkar. ^^

Kommentarer
Postat av: Helena

grattis till flytten hehe

har du badkar nu? det skulle jag vilja ha när jag flyttar tillbaka till sverige

Postat av: Anna

Nope, inget badkar, sen har jag inga duschdraperi så jag får sitta på huk och duscha för att rummet inte ska bli blöt hehe

2010-01-18 @ 11:24:22
Postat av: Helena

hehe så kan man också göra

i mitt lilla badrum nu så skulle allt bli blött även om jag hukade mig heheh

2010-01-19 @ 09:26:34
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback