Stan med Jenny

Idag träffade jag Jenny för att käka en bit mat på thai corner samt slösa bort en del av min ex-jobbspeng. Min näsa blev av någon anledning jättetäppt när maten kom och jag kände typ ingen smak. Dumma allergi/förkylning/influensa... ja, jag vet inte ens vad det är. Mådde ju bra på morgonen (förutom ont i halsen som jag har haft i ett par dagar nu). Vi gick iaf på stan och sedan fikade på Ebbas fik. Därefter var det tänkt att vi skulle till bibblan men det var stängt!!! Hursomhelst så var det en jättetrevlig dag!

En Rasmus på Combitech ringde också och sade att han ville snacka med mig! Med andra ord har jag gått vidare till round 2 yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!!!!! Vi ska ha en telefonintervju klockan 10 på tisdag. Egentligen ville jag ha det direkt eftersom jag kommer bara sitta och vara nervös hela tisdagmorgon. Det värsta är väntan, själva samtalet kommer nog att gå bra.


Ja, nu ska jag bygga vidare på min webbsida eller glo på anime. Jag har börjat kolla på en "ny" (som att jag inte har sett den innan) anime, Seikon no Qwaser. Värsta harem-anime där killhuvudrollen är en angsty, cool brat (han ser ut som han är 13 men han är nog äldre än så) och han få sin kraft via bröstmjölk. Herregud, kunde han inte ha tagit blod istället eller? Det är något perverst och äckligt när personer 2år+ dricker bröstmjölk. Det är bara bebisar som ska hålla på med sånt!!! Ja, lyckligt nog för honom så är han omringad av storbröstade tjejer så han lär klarar sig. Den är snyggt ritad och förutom det där med bröstmjölken så har jag inget att klaga över (okej, förutom tjejernas antigravity-bröst)... än så länge.

Kommentarer
Postat av: Helena

den där animen låter ju helt sjuk! hehe

lycka till på telefonintervjun!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback