Påsken är över

Jag har inte märkt så mkt av påsken för att vi fira inte påsk och jag är ledig i vilket fall som helst. Jag har precis haft min telefonintervju och för mig kändes det okej. Jag är så dålig på att prata i telefon, man kan ju inte läsa av folk på samma sätt då. Föredra att träffa folk irl. Hursomhelst så kanske jag ska få ett annat uppdrag som verkar vara mycket roligare, yay! Håller tummarna. 

I lördags firade vi mor och åkte ner till Rose Garden Supreme i Malmö och åt. Det var goooott. Mina föräldrar testade dock inte mongolian bbq som var det godaste så de tyckte att det var sådär. Hehhe, och så höll jag på att skratta ihjäl när glassmaskinen strulade lol. 

Ibland funkar inte placebo-effekten och den gången är ett sådant tillfälle. Jag har trotsat vädret och gått på timlånga promenader fast jag var lite småsjuk så nu är jag sjuk på riktigt. Ska hålla mig inomhus tills jag är säker på att jag är frisk. 

Jag har förresten börjat spela ett gratis mmorpg Runes of Magic! Fett kul!

_________________________________________________________________________________

Nu ringde en Jessica på Combitech och ville träffa mig hehe. Ska dit upp nån gång nästa vecka och det verkar som att jag kan få reseersättning också wohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback