Redan söndag!!!

Det är redan söndag! Helgen flyger alltid förbi hihi. Idag ska jag geocacha med emilie och niklas, ska bli skoj skoj. Jag har varit så trött efter jobbet så jag har inte orkat blogga på sistone men här kommer en update.

Ex-jobb: Nu börjar det bli riktigt mycket att göra vilket fakitskt är ganska skönt. Gahh,  activeX och xaml vill inte fungera tillsammans vilket suger men det ska nog ordna sig på nåt vänster.

Salvorna jag köpte funkade jättebra och nu har jag inget eksem längre, dock sade läkaren att jag skulle använda det i 3-4 veckor för att vara säker på att det verkligen försvinner helt och hållet. Det känns bra att sjukvården faktiskt hjälper heheh.

Jag har klarat av Layton (dock inte alla bonusen) och håller för tillfället på att spela final fantasy tactics a2 och testade nyligen scribblenauts. Den är rätt kul men min engelska ordförråd är begränsad (typ vad heter brödkavel och sån där lyssna-på-lungorna-grej som en läkare har på engelska?). Det är ju kul att man får lära sig nya glossor höhö.

Jag har börjat kolla på vampire diaries som verkar ganska tråkigt tyvärr. Jag tyckte att böckerna var jättebra när jag läste dem för sådär 10 år sen och blev överraskad när jag såg reklam på serien. Tråkigt att tv-serierna blir aldrig lika bra som böckerna.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wohoo, det blev 18 cachar totalt idag heheh. Skulle ha tagit en till men det var ett gäng ungdomar som hängde i lekparken och glodde på oss så vi struntade i att logga den. Idag har det varit mycket vandring, klättring, värme och inte minst hunger. Jag är inget vidare på att leta i skogar för jag vill inte röra vid grejer höhö. Tur att niklas inte är som jag och emelie :p

Kommentarer
Postat av: Helena

låter som om du trivs på jobbet!

jag har också klarat Layton men jag hittar inte alla pyssel...

Postat av: Anna

Jag har hittat alla pussel men jag har inte hittat alla personer man kan ge te till, så himla störigt, jag kommer ju inte ihåg vilka jag redan har gett till heller. :(

2009-09-21 @ 12:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback