Me like sushi and sushi likes me(?)

Ikväll ska jag göra sushi till mig och honey så vi har matlåda imorrn och övermorgon. Jag och honey har gjort ett matlådasystem där vi gör matlådor åt oss själva och varandra. Funkar asbra (hittills iaf :p). På ex-jobbet idag satt vi och programmerade lite i C# och jag märkte att jag och Micke komplettera varandra rätt bra. Han är bättre på struktur och hur allting kallar på varandra medan jag är bra på att koda utifrån referenser (det är nästan tackvare vr-labbarna där man bara googlade och gissade/översatte kod från olika språk heheh).

Det får bli ett kort inlägg idag för nu ska jag sushi:a.

Godkväll allihopa!

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Inlägg nr2 idag

Nu har jag lagat klart sushin vilket tog mig 2 timmar. Jag tycker faktiskt om att göra matlåda till mig och honey, det är nästan ett sätt att visa sin kärlek (dock skulle jag aldrig orkar göra det varje kväll). Jag försöker alltid göra nåt hjärtformat till hans matlåda men det gick inte så bra med lax, blev mest en konstig fyrkant :p Blev så mycket så att jag gjorde en liten matlåda till sandy med, gud vad snäll jag är ^^

Kommentarer
Postat av: Helena

sushi är gott, funkar det i matlåda dock? hehe kanske äta den som frukost på väg till jobbet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback