Huvudvärk...

... är något jag har nu och haft de senaste 3 timmarna. Trodde först att det berodde på mina linser, sen på vattenbrist och nu på att jag börjar bli sjuk igen (fast egentligen inte eftersom det aldrig bröt ut under helgen eftersom jag lyckades kurera mig så pass bra :p). Nu har jag tagit på mig glasögon och druckit vatten så om värken fortsätter vet vi att det är det tredje alternativet. Och nu under tiden känner jag hur huvudvärken vajar fram och tillbaka som om den inte vet om den ska försvinna eller inte. Jag tror stenhårt på Placebo-effekt så jag ska ska tänka mig friskt. Imorse kände jag mig förvånansvärt pigg, måste beror på att jag har vilat upp mig under helgen, men när jag åt frukost på tieto igen blev jag supertrött. Matkoma höhö.
Något som jag är bra på är att tänka positivt (Yin kommer säkert inte att hålla med hehe (räknas det här som att tänka negativt? ^^)), okej då, för det mesta, inte alltid är jag bra på att tänka positivt. Jag tänker att även om jag får svininfluensan så kommer jag inte att dö (fast jag har astma och är därför i en av riskgrupperna, dock har jag inte såååå allvarlig astma). Dör jag inte så lär jag ju bli immun mot det sen och behöver inte vara orolig (inte för att jag är särskilt orolig nu).

Jaja, nu ska jag dricka mer vatten och lägga mig i sängen för att titta på anime (så himla lyxigt att ligga framför en stor tv) eller spela layton (så himla bra!).

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback