Förkyld!

När är jag förkyld och så fort någon (inkl mig själv) är förkyld misstänker jag att det är svininfluensan. Dock märker jag inte att jag har feber så antagligen är det bara en vanlig förkylning som jag drog på mig i fredags då det var superblåsigt och svinkallt. Jag hoppas iaf att jag bli frisk imorgon så jag inte smittar folket på Tieto.
Det var mycket folk på Alvins kalas igår och jag kände bara gahh, så högljudda alla är! så vi (kusinerna) gömde oss i ellis skötrum. Det var ganska trevligt.

På kvällen bokade jag och Yin boenden i japan, eller rättare sagt låg jag i sängen för jag var supertrött och hade ont i magen så det var stackars honey som gjorde allt. Sen somnade jag till och med och märkte knappt att han gick. :(
Tur att jag har en sån snäll honey ^^
Hursomhelst så har vi nu boenden fram tills den 31, hotellet vi tänkte bo i de sista dagarna i tokyo kunde tydligen inte bokas så långt i förväg så vi väntar lite med att boka där.

Nu ska jag bara ligga i sängen hela dan och kurera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback