Dagens tågresa

Idag fick jag ta bussen själv då min ständiga kompanjon sandy valde att besöka tandläkaren (och john blund!) på morgonen. Istället mötes jag och honey på perrongen och besteg tåget som precis anlände. Eftersom varken sandy eller marcel var där så satte sig två främmande män (dock kände de varandra) mittemot oss på våra vanliga platser. De två männen inledde snabbt ett samtal som jag fann intressant att lyssna på (honey satt och spelade nåt tower defense spel och missade samtalet).

Man A berättade för man B om att han hade suttit i häktet för grov misshandel, kidnappning m.m. Han berättade mer detaljerat om en snubbe som han och hans gäng hade "tagit hand om". De hade tvingat honom ut till någon stuga. Slitit av honom alla kläder, slog honom så att näsan knäcktes och blodet sprutade överallt. De smetade ut hans blod på golvet och tvingade honom sedan att slicka upp det, helt naken medan de såg på och skrattade åt honom.


Hela jag spändes när jag hörde det, hur kan man vara så rå och brutalt? Det är omänskligt. Känns som något ur en maffia-film.


Vidare berättade A om att den mannen hade väckt åtal mot honom efter vad de gjorde mot honom (de hade tydligen bråkat rätt länge). Då kommer med man B "Så fegt av honom, ger man sig in i leken får man leken tåla".


Men hallååååå, vad är det för människor jag satt med på tåget idag?!! Det känns så sjukt, hur kan man ens tänka så? Tacka vet jag för att jag inte lever som dem.

Kommentarer
Postat av: Helena

what?! det låter helt sjukt! jag är också glad för att jag inte lever som dem eller känner någon som dem.

Postat av: ping

hallå, säkert på att det inte var nån dolda kamera joke? sitter man o berättar om sånt när man vet att andra kan höra det? jaja, vet inte var mänskligheten e på väg...

2009-09-29 @ 12:39:57
Postat av: Anna

haha, om det var någon doldakameran joke måste jag och yin vara världens tråkigaste, yin lyssnade inte och jag låtsades att inte lyssna :p

2009-09-29 @ 17:58:57
Postat av: Iris

Hahaha.. omg, tower defence.. ?? sånt spel som man slänger upp gubbari himlen så de ramlar ner och bryter nacken på..? xD

2009-09-29 @ 18:46:05
Postat av: Anna

Va? Tower defense är när man bygger försvarstorn som skjuter ner fienden när de försöker ta sig igenom. Vad är det för konstigt spel du menar? :p

2009-09-29 @ 19:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback