Idag blev jag mätt...

...på pannkakor och sallad. Supergott! Det finns en restaurang med vikingtema i malmö som vi brukar gå till på torsdagar då de har ärtsoppa och pannkaksbuffé (plus lite andra smårätter). Så himla gott med pannkakor, salladerna är väldigt goda också, speciellt potatissalladen som innehöll mycket lök ^^

Nu har säsongerna av gossip girl och desperate housewives startat och båda två är jättebra-serier. Det är typ serier som kan fortsätta hur länge som helst eftersom de har ingen handling. Imorgon är det fredag och det innebär honey-time!!! Men honey sade att han kände sig sjuk (igen!) och ska kanske inte till jobbet imorrn. Jag vill verkligen inte bli smittad så vi får hoppas att han mår bra.
Helena har nu åkt till Japan för att plugga där i 10 mån. OMG, jag är avundsjuk, men jag ska resa dit i jul med honey så det ska bli kul. ^^

Kommentarer
Postat av: Helena

hehe jättebra serier som inte har någon handling hehe men jag håller med, i alla fall om dh.



ses till jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback