nu orkar jag inte mer :(

Har hållit på med ai-hemtentan och ai-rapporten hela dan (nästan), vad tråkigt det är att skriva rapport trots att det är ett intressant ämne. Den ska in innan 16.00 imorgon och jag har väl skrivit mer än halva rapporten. Nu orkar jag inte mer så jag ska borsta tänderna och lägga mig. Får gå upp tidigt imorgon istället.

Jag har förresten sökt ett ex-jobb i sthlm som jag tycker verkar intressant. Vet dock inte riktigt om jag vill flyttar till sthlm, ont om boställen och sånt. Jag tror att osäkerheten gör att många människor inte våga göra det dem egentligen vill göra. Först tänkte jag inte ens söka ex-jobbet för att jag inte ville bo i sthlm, men så ringde jag dem ändå och ex-jobbet verkar kunna bli riktigt kul (GUI-design). Efter att ha funderat ett tag så kom jag fram till att det är inte staden jag är emot utan osäkerheten med bostad och att komma till en stad där jag inte har några kompisar som skrämmer mig. Då dök en låttext plötsligt upp i mitt huvud: "The place you are heading to, it's okay for you to not know about it." Jag har inte hört den låten på väldigt länge och blev lite förvånad själv över att jag fortfarande minns texten till den (den är på japanska btw, men översatt så betyder det så ^^). Hursomhelst så fick jag mod igen och allting var plötsligt ljusare. Snacka om att låten hade ett bra budskap (jag tror förresten att det är en emo-låt och den handlade om att dö snarare än att flytta nånstans hehe).

Nu ska jag borsta tänderna, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback