Sushi ga daisuki

Ja, sushi är gott och jag är för lat för att lägga upp bilder. Det är väldigt lätt att skylla på att man själv är lat och låta bli att göra saker, det väldigt dåligt och egentligen ingen god ursäkt till varför man gör (eller inte gör) saker men jag gör det ändå :p
Man kan inte heller ha för lite tid, tid är konstant, man kan ha för mycket att göra relativ tiden men man har ju fortfarande lika mycket tid oavsett om man har 100 saker på to-do listan eller inget alls. Jag vet inte alls hur jag kom in på detta men det är iaf vad jag tänker på just nu.
Idag gick jag upp klockan 7.30 (fast igår skulle det ha varit 6.30 vid samma tidpunkt) tidigt va??? Det dåliga är att läraren inte kom till föreläsningen så antagligen har han väl blivit sjuk eller så har han glömt att ställa om klockan hehe. Det med tiden är lustigt, jag tror inte på tidsresor bakåt i tiden, framåt kanske.

Kommentarer
Postat av: Helena

det betyder ju att om man åker fram i tiden så kan man inte åka tillbaka sen

2009-03-31 @ 18:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback