Ödets ironi

Det ligger faktiskt en logisk förklaring till inläggets rubrik. Igår skrev jag om att melodifestivalen ska ses i tv-soffan och inte live, men nu har herr blix fått fribiljetter till melodifestivalen och som den generösa herren han är så frågade mig om jag ville ha. Detta har jag inte riktigt kunna svara på eftersom...

...Honey är på väg att överraska mig med ett spontanbesök. Egentligen borde jag inte veta om det men jag tycker att det är ganska ironisk att jag ska komma på honom. Förra veckan tänkte han överraska mig men när jag pratade med min syrra över telefonen så frågade hon  "Har yin kommit fram än?" Jahopp, så mycket för den överraskningen. Den här gången (bara för några minuter sen faktiskt) ringde jag Yin och han sa att han satt på bussen hem. Det trodde jag tills man hörde ett meddelande i bakgrunden. "Vi kommer att stanna här för att ett tag för att vänta på ett annat tåg. Vi beräknar att vara i Norrköping klockan blabla." Jag började skratta när jag hörde det, två veckor i sträck har han försökt överraska mig men varenda gång har jag ovilligt kommit på honom. :p

Ja, anledning om varför jag ska gå på melodifestivalen eller ej beror ju såklart om Honey får en biljett oxå, är ju inte så schysst att lämna honom hemma när han är så snäll som hälsar på mig. Tack Honey, jag uppskattar det du gör!

Hoppas att ni får en trevlig helg, nu börjar tenta-pluggandet på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Helena

vad romantiskt!

Postat av: Iris

Han är verkligen sämst på att överraska folk.. Men han försöker ju i alla fall.. ^^

2009-03-07 @ 23:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback