Jag har ett liv igen (nästan)

Efter veckor av slit och stress är MTD över!!!!!!!!!!!! Jag kan inte riktigt fatta att det är över än, dagarna bara flög förbi! Det jobbiga är att nu börjar all bokföringsarbete och jag måste berömma mig själv som har varit duktig och suttit med bokföringen både lördag och söndag (idag) så nu är allt på kontot och i kassan bokfört, wehooo, dock väntar jag på typ 20 fakturor. Sen fick jag rycka in som sittningsansvarig också eftersom Jenny var sjuk (sjukt mycket jobb och jag fick inte ens njuta av sittningen).

Jaja, nog pratat om det jobbiga. MTD var lyckat och vi har gjort ett sjukt bra jobb. Det är nästan värt all möda när man ser på resultatet och hur nöjda folk är. Heheh. Nu måste jag dock söka ex-jobb och jag vet inte alls vad jag vill arbeta med, har lite företag som jag kommer att söka till men jag är inte ens säker på att jag vill jobba med det.

En god nyhet är att jag är en av de få som klarade infovistentan, wehoo *applåderer till själv*. Jag är bäst :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback