En soppa som bli godare för varje dag

Idag åt jag upp min sista portion fisksoppa (ja, egentligen var den enda fisken som var i lax, men jag hade i räkor och crabsticks oxå). Jag lagade den i tisdags och då var den bara så där, dagen efter blev den mycket godare och nu när jag åt den kunde jag nästan inte få nog av den. Detta måste indikerar på att mögel smakar gott (eller är väldigt beroendeframkallande) :p

Idag var vi på studiebesök i Himmelstalundshallen där de ska spela in Melodifestivalen 2009 - andra chansen. Jag, Anders och Jossan gick genom lerpölar och träsk för att komma fram (jag tror att vi gick lite fel) och mina svarta skor har blivit bruna. Det var iaf jättekul och intressant att komma in och se hur det såg ut på riktigt, scenen var mycket mindre och det som imponerade på mig mest är all koordination bakom kameror och ljud. Allting är så perfekt tajmat, det springer gubbar över scenen för att ta närbilder på artisterna men det ser man aldrig i tv för de klipper så bra och kameramannen på scenen har hunnit springa av scenen när de visar scenen.
De artister som hade rep då vi var där var Starpilots och den där reggealåten med de röda kostymerna som jag inte gillade. Men efter att ha sett dem 5 ggr börja jag nynna på I got u, u u u u i got u utan att själv lägga märke till det :p

Dagens slutsats, mögel är gott och beroendeframkallande och melodifestivalen ska ses hemme i soffan och inte live.

Kommentarer
Postat av: Helena

heheh fisksoppa låter gott men är du säker på att det är möglet som är gott, har det ens kommit mögel efter 4 dagar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback