Nu är det dags att uppdatera!

Att jag inte har uppdaterat på länge beror inte på att jag inte har gjort något speciellt utan för att jag har varit fullt upptagen/ingen tillgång till internet! Jag har varit i Köpenhamn med kusinerna och Yin vilket var superkul! Sen åkte jag och honey till ullared, borås och sen till norrköping och nu är jag äntligen tillbaka i HBG!!! Jag kommer att lägga upp bilder imorgon.

Vädret har varit kanon! Idag var det dock väldigt kvavt och det var jobbigt att sitta svettigt inne i en bil. Vid vaggaryd så stormade det och ösregnade! Vi körde i 40km/h på motorvägen hehe, man såg inte ett smack, det var massor av bilar som stannade vid vägen. Lite spännade var det.

Jag har tagit ner en massa kläder från norrköping och shoppat loss i ullared samt ätit massor i borås. Verkligen en toppenvecka! Speciellt tack till honey som gjorde denna vecka så super ^^

Kommentarer
Postat av: helena

Låter som ni hade jättekul! Blev det ngn sushi?

Postat av: Anna

Det är väl självklart :p

2009-07-02 @ 16:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback