Bilder från promenaden

Idag var jag ute och promenerade i morse och sedan med Lina. Det var supertrevligt att träffa henne igen efter ett halvår! Här kommer lite bilder ^^



Bild på gravkullarna som har gett Ättekulle dess namn. Jag vet faktiskt inte om det ligger nån begraven där fortfarande. Massor med kaniner som bor där iaf.


Här ser ni en av gravkullarnas invånare. Jag försökte gå nämare men den sprang iväg :(


Det är alltid massor med kråkor på den här slätten, många maskar kanske? The early bird gets the worm (men den tidiga masken bli ju uppkäkad!)


Fiiiin utsikt! Det ser bättre ut i verkligheten ^^


Jag lyckades komma nära en fågel på vägen till stranden!!!


Jag har verkligen saknat stranden i HBG, det är så härligt att känna havsdoften och höra måsarnas skriande.


Här har ni Lina ^^



Kommentarer
Postat av: Helena

snygga bilder, jag gillar den med fågel, ni har ögonkontakt hehe

Postat av: Nabbe

Fina bilder Anna, du bordde lägga upp bilderna på dig med;)

2009-06-19 @ 14:39:40
Postat av: Ändyh

Haha den tidiga masken blir uppkäkad, yey!!

2009-07-02 @ 17:48:54
URL: http://blogg.tcup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback