Kan vara det tidigaste inlägget någonsin

Klockan är strax efter kvart över 8 och jag sitter i datorsalen och väntar på Lisa.

Igår år jag fetaostfylld majskycklingfilé, det var supergott! Kycklingen var så mör och fin och inuti var den väldig saftig (pga av fetaosten?). Det var gott iaf!

Jag har även kollat på Lipstick Jungle och den är ganska bra. Den handlar om 3 karriärskvinnor i 30-40(?)års åldern och deras liv. Ska försöka få honey att skaffa en kropp som Kirby i serien hehe.

Idag blir det en kort lunch för vi ska göra studiebesök på NT24. Studiobesök? Hur länge sen var det man gjorde det sist? :p
Ska bli spännande men vi skulle vara utanför NT24 (som jag förövrigt inte vet var det ligger) 12.55. Får hoppas att Magnus eller Teo hittar.

Nu kom Lisa, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback