Exams over

Wohoo! Nu är tentorna skrivna och ljudtekniken gick skit. Varför ska det komma så många uppgifter på STFT och inte en enda på reverberation?!!! Dumma Gianpaolo!!!!

Imorgon blir det kladdkakskväll och dokumentstruktur om lisa hinner. Förhoppningsvis ska jag ner på stan en runda och låna böcker, hämta kassorna och börja bokföra. Behöver köpa lite sminkborstar för jag har bestämt mig för att lära mig att sminka mig själv och andra :p

Under helgen blir det nog rätt mycket dokumentstruktur eftersom vi har redovisning på onsdag och skolan börjar igen på måndag. Jag vill helst bli klar med bokföringen innan måndag också, iofs gör det inte så mycket om jag fixar det under veckan.

Mitt energi som jag hade sen jag kom hem från HBG är på väg att sina. Känner mig så trött efter den dumma tentan. Fortfarande mycket att göra, men ikväll ska jag iaf ta det lugnt för att ladda inför helgen. ^^

Kommentarer
Postat av: Helena

hehe hoppas gianpaolo inte läser din blogg

Postat av: Nabbe

Då får du sminka mig nästa gång vi båda är i Hbg;)

2009-01-15 @ 18:26:17
Postat av: Anna

Haha, gianpaolo kan inte ens svenska :p



Visst Nabbe, måste bara öva upp mina skills först :p

2009-01-16 @ 12:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback