Dokumentstrukturen avklarad ^^

Idag hade vi redovisning på dokumentstruktur och vi blev godkända (hoppas vi i alla fall) :p
Typiskt att han skulle kolla på den enda mobilanpassade sidan som vi inte hade testat, givetvis blev det error men det verkade han inte bryr sig så mycket om. Han är snäll :p
Det har skett väldigt drastiska förändringar med vår sida så surfar gärna in igen och lägg till ett recept eller två.

Studiebesöket igår började med en tråkig introduktion om NT24:s produktion/historia, då höll jag och flera andra på att somna. Det blev dock roligt och spännande sen när vi fick se hur dem spelade in en nyhetssändning i Linköping fast kontrollrummet var i Norrköping (där vi var). Nissen styrde kamerorna och bilderna och hade ljud/bild kontakt med nyhetsuppläsaren (i linköping) som var mycket fåfäng och svor när hon gjorde fel. ^^

Precis kommit hem från ett möte med videogruppen och vi har fått fram en idé. Det är ju värsta farten på den här kursen, det är grejor som ska in varje vecka nu i början. Iofs så är det väl ganska bra så att man kommer igång.

Imorgon måste jag städa lägenheten för MTD-gruppen ska komma hit och ska ha pizzakväll. Ska bli kul!

Nu ska jag äta sushi som blev kvar från igår, itadakimasu!

Kommentarer
Postat av: Helena

har ni bytt adress? jag får 404 not found när jag använder adressen som jag använde förra gången...

Postat av: Anonym

inte vad jag vet, vattengatan 30

2009-01-22 @ 17:37:45
Postat av: Helena

heheh

jag menade adressen till din hemsida (med recepten)

2009-01-23 @ 13:07:31
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Anna

jo, vi har bytt adress :p



http://www.student.itn.liu.se/~lisgy072/TNM065/Projekt/index.php

2009-01-23 @ 16:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback