Det bästa med att lägga mynt överallt

Som rubriken antyder fick jag plötsligt för mig att räkna min myntsamling i Munchen Hoben glaset idag. Inte nog med det så tänkte jag räkna hur mycket pengar jag hade i mynt totalt. Jag rotade igenom alla byxor, jackor, väskor och hittade nästan mynt i alla fickor hahah. Det måste vara det bästa med att man lägger mynt lite överallt, man blir glad när man hittar dem :p
Hur som helst så hade jag nästan 1500 kr i mynt, wohooo, dessa ska in på banken när jag har tid att gå och sätta in dem.
Ser inte ut att vara så mycket men det är ganska mycket ändå.

Jag räknade även mina sedlar jag hade kvar från HK och Kina. De kinesiska sedlarna var sååå smutsiga. När jag satt och räknade dem så var jag nästan orolig att jag skulle bli infekterad eller något (jag har ett sår på pekfingret). Vilket I-landsproblem, man är rädd för att bli sjuk av smutsiga pengar lix :p.  


För övrigt har jag haft en väldigt avslappnande julledighet och är motiverad inför nya tag i skolan och andra engemang. Jag ska även äta nyttigare, bättra på hudvården och träna mer. Vi får se hur länge jag orkar. Jag ska försöka blogga mer också.


Jag har både regleren och ljudtekniken att skriva och jag SKALL klara båda. Annars kommer jag att ha massor att göra i påsk och jag vill gärna ha klarat av alla kurser innan sommaren och ex-jobbet. Förhoppningsvis så går det bra, jag måste bara prioritera saker (ni ser ju att jag t.ex. bloggar istället för att plugga ^^).

Kommentarer
Postat av: Helena

hej hej! Gud vad mycket pengar du har i mynt!! inte konstigt att du klagar när man ger dig betalt i enkronor hehe

Plugga inte ihjäl dig! Jag tänkte att du o Jenny kunde komma över någon helg i januari o fira nyår! jag ringer när jag kommer hem.

Postat av: Anna

haha, vi tänkte ju att du och jakob skulle komma hit istället :p

2009-01-13 @ 17:51:48
Postat av: Helena

det funkar nog det med men jag som tänkt att vi skulle bada...

2009-01-15 @ 12:40:48
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Anna

Bada i januari? hoppas att du inte menar utomhus :p

2009-01-15 @ 16:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback