Kul i ljudstudio

Tidigt idag var jag, Anders och Uffe nere i ljudstudion och spelade in dialoger till vår film. Sjukt kul, jag lekte både tekniker och uppläsare. Det är nästan lite jobbigt att höra sig själv så tydligt efteråt, hehe. Men det var väldigt kul, skulle gärna göra om den.

Hade styrelse- kick-between hos Albin innan där vi såg på "Shoot em up" som var en rolig actionparodi och bakade kladdkaka utan recept fast den blev sjukt god ändå och denna är en väldigt lång mening men det är nästan litegrann med menningen att det ska bli så lång tänker jag när jag sitter här och knapprar på tangentbordet med både händerna vilka är i extrem behov av något fuktgivande salva. :p

Ha en trevlig kväll så är det snart helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback